5.0 امتیاز از 5 - 2 رای

1. تعاریف

1.1 خریدار: خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت خدمات می نماید.

1.2 تعرفه: فهرست کامل خدمات، سرویس ها یا محصولات قابل ارائه به خریدار به همراه قیمت به نحوی که خریدار کاملا آگاه گردد.

1.3 تحویل خدمات: ارائه اطلاعات، شناسه یا کلمه عبور استفاده از سرویس ها و خدمات خریداری شده و یا اعلام انجام سایر خدمات بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و ارائه دهنده خدمات.

1.4 فرایند طراحی: انجام هرگونه فعالیت و خدمات توافق شده در قرارداد توسط ارائه دهنده خدمات در مدت زمان معین شده در قرارداد

 

2. هویت

2.1 ارائه دهنده خدمات: شرکت توسعه مهندسی نرم افزار کهن دیار با شماره ثبت 4833 با آدرس اینترنتی mrbco.ir که در این بیانیه ارائه دهنده خدمات نامیده می شود.

 

3. روش های ارتباط:

3.1 روش ارتباطی مستند شرکت با خريدار، آدرس ايميل خريدار خواهد بود.

3.2 روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت از طریق ارسال نامه و دریافت رسید کتبی، مکاتبه از طریق ایمیل به آدرس ایمیل ذکر شده در صفحه تماس با ما می باشد

 

4. تحویل خدمات یا محصول:

4.1 پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، سرویس، خدمات یا محصولات خریداری شده، مطابق با قرارداد بین خریدار و ارائه دهنده خدمات به خریدار تحویل داده خواهد شد.

4.2 سرویس های هاست و دامنه با نام و هویت خریدار، خریداری شده و به محض خرید، اطلاعات، شناسه های عبور و کاربری سرویس های خریداری شده در اختیار خریدار قرار می گیرد.

4.3 با توجه به ماهیت نرم افزارهای تولید شده توسط شرکت ارائه دهنده خدمات، تمامی نرم افزارها و محصولات قبل از پرداخت توسط خریدار نصب و تست شده و پس از پرداخت توسط خریدار، امکانات کامل نرم افزار مربوطه با فعال سازی قفل نرم افزاری در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت و توسط خریدار قابل استفاده خواهد بود.

 

5. مرجع قضاوت:

در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خريدار موظف است بدوا نسبت به اعلام موضوع به واحد روابط عمومي ويا دفتر مديريت شرکت اقدام نموده و رسيد کتبي دريافت نمايد. تا موضوع مورد رسيدگي واقع گردد در صورت عدم حصول نتيجه پس از ١٥روزکاري، خريدار مي تواند به مراجع قضایی و انتظامی مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند .

 

6. شرایط و قوانین مالی:

6.1 نحوه پرداخت در وبسایت شرکت درج گردیده است. به طور عمومی خریدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پایان مدت سرویس نگهداری نماید.

6.2 خریدار موظف است پرداخت خود را به طور نقدی و یا در وجه حساب های اعلام شده در وبسایت بپردازد.

6.3 بازگشت پول: این گارانتی صرفا به مشتریانی تعلق خواهد گرفت که مشکل اعلام شده توسط ایشان مربوط به ارائه دهنده خدمات بوده و توسط پشتیبانی قابل حل نباشد

 

7. خسارت و رفع مسئولیت:

7.1 خدمات شرکت به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچ گونه گارانتی شامل آن ها نمی گردد مگر این که برای هر سرویس یا محصول به طور صریح و مستند قبل از خرید توسط شرکت به خریدار اعلام گردد

7.2 سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خريدار براي هريک از انواع سرويسها حداکثر معادل هزينه پرداختي آن سرويس توسط خريدار بوده و شرکت هيچگونه مسئوليتي در قبال جبران خساراتي مازاد بر اين مبلغ نخواهد داشت

 

8. سلب اختیار:

عدم اجراي بخشي از ضوابط و مواد توافقنامه شرکت نسبت به خريدار يا ديگران به منزله سلب حق اجراي مواد توافقنامه از شرکت نمي باشد.