4.5 امتیاز از 5 - 2 رای

پشتیبانی محصولات و خدمات ارانه شده به مشتری جزء اولویت های کاری ما است.  پشتیبانی و پیگیری صحت کلیه محصولات نرم افزاری و وبسایت در حد عرف رایگان بوده و هیچ وجهی در این رابطه از مشتری دریافت نمی گردد.

پشتیبانی محصولات شامل تغییر در امکانات و اضافه کردن امکانات و ویژگی های جدید به نرم افزار یا وبسایت نمی شود و هزینه این مورد بعد از بررسی به مشتری اعلام خواهد شد و در صورت توافق برای مشتری انجام می گردد.

تمام طراحی های وبسایت و دیگر محصولات نرم افزاری ما بصورت منعطف طراحی شده و هیچ نگرانی از بابت، عدم امکان افزودن امکانات جدید در آینده و یا تغییرات احتمالی در آینده وجود ندارد.